17 February 2009

Det træge punkt..

Det første ærme er altid det sværeste sted for mig når jeg strikker en sweater. Med de korte omgange er det ikke så easy-going som bullen - hele tiden skal der skiftes farve og kigges på diagram, og indtagningerne på hver fjerde omgang skal huskes! Og der er stadig et godt stykke igen inden sweateren er færdig. Et rigtig dødt punkt er det..
I løbet af den sidste uges tid har jeg da også kun strikket på tids-sweateren i 2 timer og 15 minutter. Det skrider bare slet ikke fremad, synes jeg, og desuden har jeg en million-milliard andre ting at lave lige nu (både sjove og kedelige..).
Anyway. Sådan her ser den ud lige nu:
Den skal nu nok blive færdig engang snart, trods alle mine lamme undskyldninger og ynkelige overspringshandlinger..

9 comments:

  1. Ambitiøst - men også meget sjovt, at tage tid på, hvor lang tid det tager at strikke en sweater med flerfarvemønster:-)Den ser iøvrigt ud til at blive superflot - elsker flerfarvestrik.

    ReplyDelete
  2. Du skal bare skynde dig at få den færdig. Jeg er så spændt på at se den færdig. Den er bare så flot.

    ReplyDelete
  3. Hvor er den bare flot, gid jeg turde kast mig ud i det der med at klippe op...
    Hav en rigtig dejlig dag :-)
    Knus fra
    Dorthe

    ReplyDelete
  4. Jeg er bare vild med den, strik strik ;-)

    ReplyDelete
  5. Jeg har aldrig lært at strikke, selvom min mor ihærdigt har forsøgt at lære mig det...
    Så for mig er det interessant at se hvor lang tid det rent faktisk tager at stirkke i sådan et mønster og med alle de farver.
    Flot - blir spændende at følge fremgangen.

    Tak for kommentar ved mig. Den blev jeg rigtig glad for :-)

    Maria.

    ReplyDelete
  6. Er du gået i stå? Eller har du bare for travlt med alle mulige andre projekter?

    ReplyDelete
  7. Uha, som det er trægt, det punkt! Men nu skal den selvfølgelig heller ikke bruges før efteråret. Glæder mig til at se den færdig.

    ReplyDelete
  8. Det var faktisk nu man kunne bruge sådanne en sweater.. det er jo koldt. Jeg glæder mig helt vild til at se den færdig - og lave en til mig selv, idet at jeg er helt vild med farverne.

    ReplyDelete
  9. Goddag *sms*

    Nu er jeg lige kommet dumpene forbi dig tænkte lige på om du ikke havde lyst til at få en plads på min side under link hvis du linker mig får du en plads hos mig (: Tænkte osse lige på noget andet har noget der hedder på besøg du kan læse mere her http://dytbat.wordpress.com/pa-besog/ Håber du har lyst til at være en af dem... Håber at høre fra dig på min blogger måtte jo lave ny pga ham jeg havde hos snakket jeg ikke med mere og endt med at han bare lukket den ned uden jeg fik det at vide så håber du kan lide min blogger nu jeg kun har været igang i en halv uge ca... (: Forsæt god dag...

    Hvis du vil svare ville jeg blive glad hvis du gjorde det via min blog (:

    Mange knuser fra Dytbat/Lise

    ReplyDelete